Bestellen

Bestelling plaatsen

Wilt u graag een product bestellen bij ons? Wij hanteren verschillende betaalmethodes op onze webshop. Verreweg de meest gebruikte betaalmethode is betaling door middel van iDEAL. U kunt echter ook betalen middels creditcard, vooruitbetaling of onder rembours. Niet elke creditcard wordt geaccepteerd, dit geeft soms een foutmelding tijdens het afrekenen. De order is echter wel geplaatst en u dient alsnog een betaling uit te voeren door het openstaande bedrag zelf over te schrijven of u vraagt ons om een betaal-link. Als u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u per mail altijd een orderbevestiging. Als u deze niet ontvangt, laat het ons dan weten!

Bestelling annuleren

Indien u van gedachten verandert, kunt u de opdracht binnen 48 uur annuleren en ontvangt u een bevestiging via een creditnota. Als er al een betaling is gedaan, zal deze zo spoedig mogelijk worden teruggestort. Creditcardkosten worden echter niet vergoed; deze worden direct verrekend bij het plaatsen van uw opdracht. Mocht u de opdracht later annuleren en de bestelling is al verzonden of opgehaald, dan worden de verzendkosten alsnog in rekening gebracht, zelfs na annulering. Producten die niet op voorraad staan en op klantbestelling worden ingekocht kunnen niet worden geannuleerd. Het is uw verantwoordelijkheid om tijdig en duidelijk te communiceren bij annuleringen. Indien u een product bestelt dat niet of slechts gedeeltelijk op voorraad is, zullen wij u een alternatief voorstel doen of duidelijk informeren over de levertijd. Indien u dit voorstel niet accepteert of niet binnen 24 uur reageert, zullen wij de bestelling annuleren. Let op: bij annulering door ons worden de kosten voor het gebruik van een creditcard niet terugbetaald.

 
Betaalmogelijkheden

1. U betaalt via de gewenste betaalmethode via onze betaalprovider MultiSafePay en laat uw bestelling bezorgen. Wij zetten nemen contact op met de transporteur, nadat de betaling is ontvangen. Onze transporteur komt 1x per week bij ons magazijn laden en neemt vervolgens contact met u op in verband met de levering. Dit is meestal 1 dag van tevoren. U kunt ook de bestelling ophalen op afspraak.

2. U maakt het factuurbedrag zelf over en u laat uw bestelling bezorgen. Belangrijk is dat u uw ordernummer bij de betaling vermeldt, dit voorkomt onnodige vertraging. Wij zetten het transport in gang, zodra wij uw betaling ontvangen hebben. De levertijd kan door het langere betalingstraject iets opschuiven. Onze transporteur neemt contact met u op in verband met de levering. Dit is meestal 1 dag van tevoren. Normaal gesproken komt de transporteur 2x per week in de regio afleveren, voor het buitenland zal dit 1x per week zijn.

3. Betalen "onder rembours"; U rekent pas af als uw bestelde artikelen bij u geleverd worden. Het transportbedrijf brengt hier wel € 25,00 extra kosten voor in rekening. Als het om een leveringsbetrouwbaarheid-kwestie gaat dan wijzen wij u op Kiyoh en bespaar de extra kosten door vooraf te betalen.  

Kiyoh

Wij zijn aangesloten bij Kiyoh. Kiyoh is een specialist in onafhankelijke klantbeoordelingen. Wij nodigen onze klanten actief uit om een beoordeling te plaatsen. Dit geeft betrouwbaarheid aan en wij kunnen leren van de feedback van de klant. De intentie is altijd om beter worden. Voor u en voor ons bedrijf. KiyOh is aangesloten bij Thuiswinkel daarom voor ons een reden om geen extra winkelkeurmerk te vermelden.
Heeft u vragen? Wij begeleiden u graag in een (veilige) manier van bestellen en betalen. Stuur ons een mail of bel ons. Wij staan u graag te woord.